box 2017-02-15T10:29:42+00:00
Loading...

BOX – SMART FILDELING OG SAMHANDLING

Box Business er løsningen du bør se på om du ønsker deg en enklere, sikrere og raskere måte å dele dokumenter på både internt og eksternt. Med Box rydder du opp i det som tidligere var kaos. Full delings- og versjons-kontroll på dokumentene. Sikker og kryptert lagring. Kommentarer og dialoger knyttes til hvert dokument. Og dokumentene kan redigeres uten å laste dem ned til harddisken og åpnes i en annen editor.

Med den nye Box Notes applikasjonen kan du enkelt dele, redigere og kommunisere med andre brukere, både innenfor og utenfor din organisasjon.

Med Box kan du holde styr på alle datafiler, få full oversikt og kontroll på versjoner og hvem som har tilgang til og bruker dokumentene. I Box kan du administrere og sikre data slik at du er sikker på at ingen uvedkommende får tilgang til informasjonen. Du får også kontroll på hvilke enheter som har tilgang, enten det er desktop’s eller håndholdte enheter.

Box hjelper deg å være produktiv uansett hvor du befinner deg. Det har aldri vært enklere å samhandle med kolleger, kunder og andre eksterne samarbeidspartnere. Ikke bare kan du dele data på en sikker måte, du kan også skape, redigere og revidere dokumenter sammen med andre i sanntid fra hvor som helst og fra hvilken som helst «dings». For team som er spredt geografisk er dette en perfekt måte å samhandle på.

Blant Brainworker’s kunder finner du blant annet entreprenører og håndverkere som deler tegninger, prosjekt-dokumenter, arbeidsordre, jobb-kalkyler og andre dokumenter slik at håndverkerne kan ha med seg relevante dokumenter ut på byggeplassen på en håndholdt enhet. Der kan de enkelt knytte kommentarer til dokumentene for enklere kommunikasjon med hovedkontoret.

FAKTA OM BOX

  • Sikker og kryptert lagring av dokumenter.

  • Sentral kontroll og administrasjon av tilgang.

  • Tilgjengelig både på desktop og håndholdte enheter!

  • Du kan lagre opptil 100 versjoner av et dokument.

  • Sett regler for automatisk arkivering og lagring av dokumenter.

  • Sett regler for automatiske varsel om tidsfrister og godkjennings-prosedyrer.

  • Integrer med Office 365, Google Apps, Salesforce, IBM Connections, IBM Verse, #slack, MobileIron, Symantec og Airwatch!

  • Kåret av Gartner som innen «file sharing for enterprise» for tredje år på rad!

  • Jobb med prosjekter og rediger dokumenter samtidig med andre.

  • Bruk Microsoft Word, PowerPoint, Excel eller Box Notes for å ta notater.

  • Organiser alt du trenger for å ferdigstille et prosjekt på ett sted – Box. Oppgaver, diskusjoner, tidsfrister og dokumenter.

DERFOR SKAL DU VELGE BOX BUSINESS

Ønsker du å effektivisere deling og dialog rundt dokumenter bør du absolutt vurdere Box. Her er noe av det du får med i versjonen Box Business*:

  • Unlimited storage
  • 5 GB file upload
  • Mobile access
  • Desktop sync
  • File versioning
  • SSL and at-rest encryption
  • Two-factor authentication
  • Standard business support
  • User management
  • Box API Access: 25k actions per month
  • Single Sign-On integration (SSO)
  • Advanced user and security reporting
  • Custom branding
  • Mobile security controls
  • Integrations with EMM providers
  • Data Loss Prevention (DLP)
  • Box API Access: 50K actions per month

Box Business betinger at bedriften har minimum 25 ansatte og kjøper minst 3 bruker-lisenser.

BESTILL I DAG!

Er du allerede overbevist og vil i gang med å effektivisere din bedrift?

Hver dag hjelper vi store og små bedrifter med å jobbe smartere!
BESTILL I DAG!