Verktøy 2017-08-07T15:19:06+00:00

VERKTØY SOM GJØR DEG MER EFFEKTIV

– Godt verktøy er halve jobben! Du har sikkert hørt dette uttrykket tidligere. Og det er sant – en sløv kniv forsinker jobben, enten du er kokk, treskjærer eller bare vil spikke en pinne for å grille pølser på.

Men dette gjelder ikke bare for håndverkere. Det gjelder i like stor grad for oss som er såkalte kunnskaps-arbeidere. Det gjelder oss som kommuniserer mye med andre mennesker enten et er kolleger, samarbeidspartnere eller kunder. Rask, klar og tydelig kommunikasjons- og informasjons-utveksling er det som bygger kompetanse i bedriftene, organisasjonene, skolene eller kommunene. Det er ved å utveksle kunnskap enkelt og åpent, ved å dele tanker og idéer, og ved å diskutere og forklare for hverandre, at vi vokser både som bedrifter og mennesker.

I Brainworker jobber vi med nettopp dette. Det er derfor vi heter Brainworker – «hjerne-arbeider». Vårt spesiale er å koble sammen hjerner ved hjelp av moderne digitale og sosiale verktøy. Dette er teknologier som effektiviserer samhandlingen og kompetanse-delingen mellom medarbeidere og kloke hoder – både internt og eksternt.

Nedenfor finner du noen bokser med kort informasjon om noen av de verktøyene som vil bidra til å effektivisere arbeidet til deg og dine medarbeidere. Konsulentselskapet McKinsey har gjort undersøkelser blant over tusen internasjonale bedrifter som bruker slik moderne samhandlings-teknologi i dag. Resultatene er slående: Produktiviteten øker med 25% og bedriftene forsterker sin konkurranseevne betydelig.

Ta en titt nedenfor, se noen videoer og last ned noen PDF-brosjyrer! Og så ringer du oss!

Kontakt oss i dag!

Du kan også jobbe smartere og få mer ting gjort!

Hver dag hjelper vi store og små bedrifter med å jobbe smartere!
Kontakt oss i dag!

VERKTØYENE SOM HJELPER DEG Å JOBBE SMARTERE

IBM CONNECTIONS CLOUD

Dette er det ultimate verktøyet for deg som vil samhandle effektivt internt og eksternt. Har alt du trenger av e-post, dokumentbehandling, fildeling, web-møter, chat, kunnskapsbaser, prosjektstyring, digital samhandling. Tilgjengelig via nettskyen og på alle plattformer – også mobile enheter. En rekke kommune, små og store norske bedrifter har valgt denne løsningen. Be oss om en demo!

LES MER OM IBM CONNECTIONS

PIPELINER CRM

Glem alt du trodde om CRM, glem alle tradisjonelle løsninger for salg og kundeoppfølging. Pipeliner CRM overvåker dine kunder i sosiale medier og gir forslag til neste steg i salgsprosessen slik at du raskere kan «close» ordren. Full kontroll på alle leads, prospects og opportunities. Og et fantastisk verktøy for salgssjefer.
Be oss om en demo!

LES MER OM PIPELINER CRM

IBM VERSE

Lei og stresset av e-post? Med IBM Verse får du en helt ny måte å jobbe med e-post på. Glem det du trodde om e-post og opplev en helt ny og effektiv måte å jobbe på. IBM Verse er din personlige assistent med fantastiske søkefunksjoner som sparer deg for masse bortkastet tid på leting etter akkurat den e-posten. På alle plattformer – også de mobile. Be om demo!

SE VIDEO OM VERSE

BOX FOR BUSINESS

Box er et supert verktøy for dokumenthåndtering og som hjelper deg å holde styr på filene dine enten du bruker en datamaskin, nettbrett eller mobil. I Box kan du enkelt dele filer med dine kollegaer, kunder og familie. Fins også i business-versjon som gir full kontroll og sikkerhet for bedriftens dokumenter. Integrerer med IBM Connections og IBM Verse.

SE VIDEO OM BOX

EVERNOTE FOR BUSINESS

Dette er verktøyet for deg som jobber mye med research på internett. Klipper notater, tar opp lyd og bilder fra møtene dine. Finnes også i egen business-versjon for deg som dele notater, bilder, dokumenter og lydopptak med kolleger. Brainworker er Evernote Certified Consultant og hjelper deg å lage arbeidsflyt i Evernote. Alle plattformer – også mobile. Be om demo!

LES MER OM EVERNOTE

PROJEXEC PROSJEKTSTYRING

Trilog Group’s ProjExec Live for IBM Connections Cloud er et moderne prosjektstyrings-verktøy som knytter sammen prosjekter og samhandling. En helt ny måte å jobbe med prosjekter på som gir deg superkontroll på alle bedriftens prosjekter og relaterte dokumenter, aktiviteter og personer. Støtter både KANBAN og Microsoft Project.

LES MER OM PROJEXEC

OnTime® Group Calendar

Om du ønsker deg full oversikt over alle tidsbestemte avtaler, møter, medarbeidere, møterom og oppdrag du eller dine kolleger er opptatt med, ja, da skal du skaffe deg OnTime® Group Calendar. Dette er den mest oversiktlige og intelligente kalender og booking-oversikt du kan få når det gjelder å holde styr på hvor alle ansatte befinner seg og holder på med. Og med drag &
drop kan du allokere om på medarbeidere og fagressurser slik at bedriften hele tiden utnytter sine ressurser optimalt. Finnes både for plattformene til IBM og Microsoft – og selvfølgelig også mobilt!

LES MER OM ONTIME

Få nyhetsbrevet GOD MANDAG rett i
innboksen GRATIS annenhver mandag.